Srpen 2013

Poslední den prázdnin

31. srpna 2013 v 16:35 | Karamelka |  ... kecy
Ahojky, dnešním dnem končí prázniny. Tohle je poslední den prázdnin pro školáky... musím říci, že jsem tento týden měla nabytý :D A pořádně jsem si ho užila, i když bych to nečekala :)) Prázdniny jsem si užila jako vždycky... jsem za ně ráda, ale vím, že už si jich moc neužiji. Tohle byly asi moje poslední prázdniny, kdy jsem byla doma, pokud to půjde tak jako by mělo, tak příští prázdniny bych to chtěla už jinak :)) No uvidíme, ale až moc předbíhám.

U nás poslední den prší :D Ale to nevadí, aspoň mohu ležet v posteli, aniž by to někomu vadilo. První měsíc mi připadalo, že to utíká pomaleji a ten druhý, že utekl až příliš rychle. Ale ono to tak bývá... změnit to nejde. Musíme se s tím smířit. Jelikož začíná škola, tak nevím, jak to bude s aktivitou na blogu, ale říkala jsem si, že bych mohla dávat článek ráno... a pak večer druhý a to bych i rovnou oběhla SB ;) Uvidíme, jak to bude no... ale budu se snažit tu být každý den a také každý den obcházet :)) Ale předem se omlouvám, když tomu tak nebude... snad to chápete ;)

Jak jste si užili prázdniny/dovolenou?

Cenka

31. srpna 2013 v 11:38 | Karamelka |  ...a vaše ceny

Ahojky, mám tu jednu krásnou cenu od Belly :)) Je to PNG a je velice pěkné :)) Moc za něj děkujíí, líbí se mi :))

Hranická propast

31. srpna 2013 v 8:48 | Karamelka |  ...příroda
Ahojky, mám tu poslední fotky z výletu. Kromě zámku, jeskyně, hradu a města jsme se také byli podívat na Hranickou propast. Ono tam je jen vidět zelené jezírko, ale je hodně hluboké... a když se potopíte, tak je to nádhěrně čisté, takže klame jen první dojem :))

Na prvních fotkách můžete vidět lázně, které jsou u jeskyně ;)

Zámek Lešná 0.3

30. srpna 2013 v 12:06 | Karamelka |  ...zámky

Ahojky, mám tu poslední fotky ze zámku Lešná :)) Pak už jen fotky z Hranické propasti a je to ;) Na chodbě, když jsme šli do místnosti s loutkami, měli motýlky... já takové věci nemám ráda :( Ale byli opravdu krásní :))

Zámek Lešná 0.2

29. srpna 2013 v 22:18 | Karamelka |  ...zámky

Ahojky, mám tu další články ze zámku Lešná :)) Doufám, že se vám loutky líbí a fotky celkově také ;) Některé loutky byly opravdu zajímavé a hodně hezky udělané :))

Angel animace

29. srpna 2013 v 14:38 | Karamelka |  animace :-)

Ahojky, mám tu čtyři animace ze seriálu Angel...nejvíce se mi líbí a také mi přijde hodně roztomilá ta třetí animace :D Ta je prostě kouzelná. Když byl Angel plyšový, byl úplně k sežrání :D :D Ale i ty ostatní tři jsou moc hezké ;)

Zámek Lešná 0.1

29. srpna 2013 v 11:56 | Karamelka |  ...zámky

Ahojky, nyní tu mám fotky zámku, který se jmenuje Lešná. Byla tam výstava loutek... byly to dvě plné místnosti, ale za ty peníze se nám to zdálo docela odbyté :/ Ale mně se loutky líbily, hlavně kostry a smrtky :D :D

P!nk - True Love ft. Lily Allen

29. srpna 2013 v 1:10 | Karamelka |  videjka :-)

Ahojky, mám tu pro vás jednu pěknou písničku od P!nk :)) Slyšela jsem ji u kamarádky a zalíbila se... našla jsem si ji :)) Je opravdu moc hezká :))

Helfštýn 0.4

28. srpna 2013 v 19:14 | Karamelka |  ...hrady

Ahojky,mám tu poslední fotky z hradu Helfštýn, pak budou fotky ze zámku Lešná :)) Výtvory byly orpavdu pěkně a ten, kdo je udělala, tak to jsou orpavdu šikovní človíčci :)) Jsem ráda, že jsme tam jeli :))

Někdo má narozeniny, my máme přání jediný

28. srpna 2013 v 10:15 | Karamelka |  ...přání k narozeninám

Ahojky, dnes slaví své 40. narozeniny J. August Richards, který hrál v seriálu Angel Charlese Gunna :)) Já mu přeji k jeho kulatinám hodně štěstí, zdraví, lásky a úspěchů nejen v soukromém životě, ale i v práci :)) Všechno nejlepší :))

Helfštýn 0.3

28. srpna 2013 v 0:58 | Karamelka |  ...hrady

Ahojky, jsou tu další fotky z Helfštýna :)) Na prvních dvou fotkách můžete vidět kováře, jak přímo pracují... dívali jsme se a bylo to velmi pěkné a zajímavé :)) No a pak můžete vidět hrad Helfštýn ;)

Masáž

27. srpna 2013 v 21:02 | Karamelka |  jednorázové
POUZE PRO STARŠÍ OSMNÁCTI LET!

Helfštýn 0.2

27. srpna 2013 v 13:40 | Karamelka |  ...hrady

Ahojky, mám tu další fotky z Helfštýnu :)) Ty výtvory jsou opravdu moc hezké :)) Jsou dokonalé a opravdu povedené. Kováři jsou opravdu šikovní a dá se tomu říkat umění ;) Co myslíte?

Důležité!

26. srpna 2013 v 18:06 | Karamelka |  ... ankety

Ahojky, mám tu důležitou otázku... potřebuji znát váš názor. Pochopím, když nebude chtít, abych to dávala na blog... pochopím to a budu to respektovat :)) Ale opravdu chci znát váš názor.

Myslíte si, že bych mohla na blog dávat povídky pro starší osmnácti let? Samozřejmě by na to bylo zvláštní rubrika a bylo by tam psáno, že je to pro starší osmnácti let. Já jen, nechci, aby mi někdo nahlásil blog a oni mi ho zablokovali. To opravdu nechci, takže nevím, jestli je to dobrý nápad. Proto bych ráda znála váš názor, co si o tom myslíte.

Helfštýn 0.1

26. srpna 2013 v 12:00 | Karamelka |  ...hrady
Ahojky, je tu další článek s fotkami, na kterých můžete vidět výtvory kovářů :))Na předposlední můžete vidět hrad bez výtvorů :D Ten můžete vidět v dalších článcích :)) Protože kromě té jedné fotky, jsou tu samé výtvory a jsou moc hezké :))

Lipník nad Bečvou a Helfštýn

25. srpna 2013 v 20:35 | Karamelka |  ...hrady
Ahojky, dnes jsme byli na výletě... jelo nás více než obvykle, ale byla to velká legrace :D Nejdříve jsme byli v Lipníku nad Bečvou, to jsou první tři fotky, po té jsme jeli na Helfštýn, kde byli kováři... to je zbytek fotek. Pak jsme ještě byli na zámku, v jeskyni a podívat se na propast, ale to až v pozdějších článcích. Vyfotila jsem spoustu fotek, takže tu bude více článků o našem výletě ;)

Pobyt v lese

24. srpna 2013 v 20:26 | Karamelka |  drabble
Sedla do lesa. Dostala bojový úkol, ale zatáhlo se. Kolem její hlavy bzučel komár. Tiše zamručel a a ohnala se po něm. Nejspíše odletěl, protože bručení ustoupilo. Rozdělala si Breadchips, která má velmi ráda, a které si vzala s sebou. Začal se pomalu zvedat vítr. Vzhlédla k obloze. Stromy se kymácely. Obloha byla šedá. Pociťovala chlad. Zapnula si mikinu. Vzala si dobrůtku. Pytlík zase položila a čekala na první soutěžící. V dálce uslyšela smích. První soutěžící se k ní blížili. Doufala, že to hezky zvládne. Zhluboka se nadechla a vydechla. Usmála se. Vstala a začala vysvětlovat dětem, co mají dělat.

Spangel

24. srpna 2013 v 15:16 | Karamelka |  fotky :-)

Ahojky, tento photoshoop se mi moc líbí. Líbí se mi jejich košile i pohledy. Jak tak koukám, tak vlastně avošek k tomuto článku je z jedné fotky z photoshoopu :D Oběma to moc sluší :))

Slunéčko sedmitečné

23. srpna 2013 v 23:04 | Karamelka |  ...momentky

Ahojky, mám tu tři fotečky tohoto tvorečka :)) Na dvou fotkách jsou dokonce dva tvorečkové... není to roztomilé? Mně se to líbí ;)

Angel s Faith 0.1

23. srpna 2013 v 18:55 | Karamelka |  kreslené obrázky :-)

Ahojky, tato kresba vystihuje scénu, kdy vlastně Faith unesla Wesleyho a Angel ho šel zachránit. Bylo mi Faith opravdu moc líto :(( Pak se spravila a za to jsem moc ráda ;) Kresba je opravdu moc krásná :))