...cestování s Ennie

Botanická zahrada PřF MU

Pátek v 8:28 | Karamelka
Po procházce lesem jsme se s Ennie vydaly trolejbusem zpět do města a zaskočily si na oběd, a poté jsme zašly do Botanické zahrady PřF MU. I zahradě bylo vidět, že podzim si začíná hrát... jsem ráda, že i na podzim něco kvete a příroda není taková smutná :)

Okolí Brna

11. října 2017 v 19:25 | Karamelka
Jedno zářiové úterý jsme s Ennie vyrazily na menší výlet. Jely jsme trolejbusem a vystoupily u lesíku. Tam jsme se procházely a měly to štěští, že jsme spatřily houby a postupně barvící se listí :)

Arboretum Křtiny a cesta zpět do Křtin

12. září 2017 v 21:58 | Karamelka
Z Křtin jsme se vydaly s Ennie pěšky do arboreta, které bylo hlavním cílem našeho dobrodružství. Já tam již jednou byla, ale bylo to jiné roční období, a takže to bylo, jako bych tam byla poprvé... příroda si tam hrála a bylo tam opravdu krásně. Nejvíce mne potěšilo, že se mi povedlo vyfotografovat motýlky a také včelky a broučky :)

Městys Křtiny

7. září 2017 v 22:04 | Karamelka
V půlce července jsme s Ennie vyrazily na výlet do Křtin. Toto malebné městečko jsme si s Ennie nejdříve prošly, a poté se vypravily dále za naším dobrodružstvím.

Výstava lilií

24. srpna 2017 v 11:58 | Karamelka
S Ennie jsme koncem června navštívily výstavu lilií, která se konala v Památníku písemnictví na Moravě. Chodbou jsme prošly do místnosti, ve které se výstava nacházela.

Hřbitov vlaků

19. srpna 2017 v 12:50 | Karamelka
V červenci jsme si s Ennie udělaly výlet na tvz. hřbitov vlaků. Sice nám chvilku trvalo, než jsme to našly, ale nakonec se nám to povedlo a dobrodružství mohlo začít.

Botanická zahrada PřF MU

10. srpna 2017 v 10:10 | Karamelka
Po projití Tyršova sadu jsme se s Ennie vydaly podívat opět do Botanické zahrady PřF MU. Máme to tam obě rády a rády tam nejen chodíme fotit, ale také si tam posedíme a relaxujeme.

Tyršův sad

8. srpna 2017 v 10:10 | Karamelka
Ve středu města Brna se nachází tvz. Tyršův sad, ve kterém se nachází dětské hřiště a spousta laviček, na kterých můžete zahlédnout čtenáře či studenty učící se. Ennie mi tento sad ukázala a měly jsme štěstí, že tam krásně kvetly růže. Toho jsme využily pro focení.

I když park není příliš velký, je útulný a každý si tam najde své místečko. Je to příjemné místo uprostřed města.

Jičín

4. srpna 2017 v 10:10 | Karamelka
Jak už to u nás bývá, tak jsme nestíhali a museli jsme bohužel vynechat Muzeum skla a bižuterii v Jablonci nad Nisou, do kterého se většina právě těšila. Ale jinak se pokračovalo podle plánu, a to tedy do Jičína. Zde jsme navštívili regionální muzeum a galerii.

Jelikož se muzeum nachází na náměstí, máte tu možnost si jej prohlédnout po cestě k němu a my to s Ennie řádně využily.

Zhořelec

2. srpna 2017 v 10:10 | Karamelka
Poslední den exkurze jsme navštívili město Zhořelec, které leží opět za hranicemi. V městě jsme navštívili Slezské muzeum, které je velice překrásné, ale... text je pouze v němčině či polštině, přestože nejvíce turistů tvoří Češi. Bohužel neovládám ani jeden jazyk, proto mi muzeum nedalo příliš informací.

Pro projití muzea jsme se ještě s Ennie podívaly na náměstí a po okolí. Zde jsme bohužel neměli příliš mnoho času.