...cestování s Ennie

Hřbitov vlaků

Sobota v 12:50 | Karamelka
V červenci jsme si s Ennie udělaly výlet na tvz. hřbitov vlaků. Sice nám chvilku trvalo, než jsme to našly, ale nakonec se nám to povedlo a dobrodružství mohlo začít.

Botanická zahrada PřF MU

10. srpna 2017 v 10:10 | Karamelka
Po projití Tyršova sadu jsme se s Ennie vydaly podívat opět do Botanické zahrady PřF MU. Máme to tam obě rády a rády tam nejen chodíme fotit, ale také si tam posedíme a relaxujeme.

Tyršův sad

8. srpna 2017 v 10:10 | Karamelka
Ve středu města Brna se nachází tvz. Tyršův sad, ve kterém se nachází dětské hřiště a spousta laviček, na kterých můžete zahlédnout čtenáře či studenty učící se. Ennie mi tento sad ukázala a měly jsme štěstí, že tam krásně kvetly růže. Toho jsme využily pro focení.

I když park není příliš velký, je útulný a každý si tam najde své místečko. Je to příjemné místo uprostřed města.

Jičín

4. srpna 2017 v 10:10 | Karamelka
Jak už to u nás bývá, tak jsme nestíhali a museli jsme bohužel vynechat Muzeum skla a bižuterii v Jablonci nad Nisou, do kterého se většina právě těšila. Ale jinak se pokračovalo podle plánu, a to tedy do Jičína. Zde jsme navštívili regionální muzeum a galerii.

Jelikož se muzeum nachází na náměstí, máte tu možnost si jej prohlédnout po cestě k němu a my to s Ennie řádně využily.

Zhořelec

2. srpna 2017 v 10:10 | Karamelka
Poslední den exkurze jsme navštívili město Zhořelec, které leží opět za hranicemi. V městě jsme navštívili Slezské muzeum, které je velice překrásné, ale... text je pouze v němčině či polštině, přestože nejvíce turistů tvoří Češi. Bohužel neovládám ani jeden jazyk, proto mi muzeum nedalo příliš informací.

Pro projití muzea jsme se ještě s Ennie podívaly na náměstí a po okolí. Zde jsme bohužel neměli příliš mnoho času.

Jablonec nad Nisou

31. července 2017 v 10:10 | Karamelka
Po večeři jsme se s Ennie šly projít po okolí. Podívat se na přírodu, na hory a na západ slunce, který se nám naskytoval. Přiznám se, že už si nepamatuji, jak se naše ubytování jmenovalo, ale bylo v Jablonci nad Nisou.

Bohužel moc fotografií z procházky nemám, neboť se mi vybil foťák, ale i tak jsem si čas strávený s Ennie užila. Bylo to mnohem lepší než sedět na pokoji.

Žitava

29. července 2017 v 10:10 | Karamelka
Po dopoledním navštívení Liberce jsme se vydali opět za hranice. Tentokrát do města Žitava, ve kterém jsme navštívili dvě muzea. Nejdříve to bylo Městské muzeum, a poté Kostelní muzeum, ve kterém jsem nefotila. Při první návštěvě muzea jsme dostali rozchod a bylo na nás, jak s daným časem naložíme. Já a Ennie jsme se rozhodly si v klidu projít obě muzea a ještě nám zbyl i čas podívat se do města.

Oblastní galerie Liberec

24. července 2017 v 19:58 | Karamelka
Z iQLANDIa jsme zamířili do galerice v Liberci. Tato galerie byla zřízena v budově, kde dříve byly lázně. Památkáři měli své požadavky, a tak něco muselo být ponecháno, ale galerie zasazená do prostředí lázní působí skvěle. Prostor je obrovský a hned vedle je nově postavený depozitář.

iQLANDIA Liberec

21. července 2017 v 23:28 | Karamelka
Třetí den na exkurzi jsme navštívili iQLANDIi, na jejíž projití jsme moc času neměli. Čekali jsme více, ale jelikož nás tížil čas, nebylo to mnoho času. Naštěstí jsme tam byli brzy, a tak jsme byli prvními návštěvíky. I přes málo času jsme si stihly s Ennie různé věci vyzkoušet a já se podívala, jak mají místnosti vyřešené.

Budova se dělí na několik pater a v každém jsou různé místnosti zaměřené na něco jiného.

Drážďany 0.3

17. července 2017 v 13:12 | Karamelka
Čas se nám pomalu chýlil ve konci a my nechtěly ještě pouštět toto město. Má bohatou historii, má své kouzlo a má spoustu míst, které bych chtěla ještě naštítit, proto doufám, že se do města někdy vrátím.