...muzea

Čechy pod Košířem

14. června 2017 v 11:40 | Karamelka
V tomto muzeu jsem již jednou byla a to v roce 2014. Bohužel letos když jsme tam byli, se muzeum opravuje. Je tedy přístupný pouze depozitář, ve kterém moc kočárů k vidění není. V muzeu se za poplatek dá fotografovat, ale jelikož jsme byli pouze v depozitáři, platit se mi tento poplatek nechtělo, a proto můžete vidět fotografie budovy.

Až bude muzeum opraveno a znovu přístupné, chci se tam rozhodně opět podívat. Průvodce v muzeu vám dělá nadšenec do kočárů, který má skvělý výklad. Dokáže vás uchvátit. Ráda bych se tam tedy podívala znovu.

Fort Křelov u Olomouce

7. června 2017 v 20:14 | Karamelka
Pod tímto názvem se skrývá muzeum fortové pevnosti. Našla jsem si to na oficiálních stránkách, neboť jsem nevěděla, do jaké rubriky tento článek zařadit.

I když je to muzeum, chodí se s průvodcem. Prohlídka je každou hodinu, a jelikož se v muzeu smělo fotit, můžete se podívat na expozici.

Pavilon Anthropos

12. září 2016 v 4:55 | Karamelka
Pavilon Antropos spadá pod Moravské zemké muzeum v Brně a je slavný stálou expozicí, ve které se nachází mamut. Jelikož jsem z Moravy, tak jsme se základní školou Antropos navštívili, ale už je to nějaký ten pátek... a tak jsme si s kamarádem, spolužákem ze základní školy, řekli, že bychom mohli toto muzeum navštívit. Nebyla jsem proti, a tak jsme vyrazili společně na výlet.

Letecké muzeum Kunovice

9. června 2015 v 8:46 | Karamelka
Když je krásné počasí, tak proč necestovat? Tentokrát jsme navštívili letecké muzeum v Kunovicích, kde na louce si můžete prohlédnout, jak letadla zvenku, tak do některých můžete nahlédnout dovnitř.

Valtice

18. května 2015 v 20:35 | Karamelka
V neděli desátého května jsme se rozhodli zpříjemnit si konec víkendu výletem. Naplánování bylo rychlé, a tak jsme mohli po snídani vyrazit.

Naší zastávkou se stalo moravské město Valtice, které je známé vínem, ale také zámkem. My jsme nejdříve navštívili Národní zemědělské muzeum.

Čechy pod Košířem, Slavkov u Brna

1. listopadu 2014 v 12:52 | Karamelka
Ahojky, po cestě z Olomouce, kdy jsme se stavili i na oběd, jsme jeli do muzea kočárů Čechy pod Košířem :)) V muzeu se mohlo fotit za poplatek, neplatila jsem jej a jen se kochala :)) Vyfotila jsem Vám, alespoň, jak muzeum vypadá :)) V muzeu byl úžasný průvodce, byl to pán, který zrovna to muzeum vlastní a dal dohromady ty kočáry. Jeho výklad byl perfektní, vykládal to s velkým nadšením a opravdu dokázal uchvátit a zaujal :)) Po té jsme se stavili ještě ve Slavkově u Brna, kde jsme se podívali po náměstí a koupili si zákusky v místní cukrárně :)) To jsou poslední tři fotky ;) Výlet byl fajn, počasí se povedlo a já mám nové fotky a zážitky ;)

Lidice

27. května 2013 v 17:16 | Karamelka
Ahojky, mám tu první fotky ze sobotního výletu. Psala jsem vám, že jsme byli mimo jiné i v Lidicích. Z Lidic tu mám patnáct fotek. Musím říci, že...ten areál nějak na vás nepůsobí, ale když jdete do muzea. Pustí vám tam krátký film, a pak se jdete podívat po exponátech. Na stěnách jsou tam fotky dětí, žen a mužů, pár jejich věcí, co se našly. Také jsou tam texty, která vás dostanou. Je to velmi emotivní, a pak když znovu vstupujete do areálu už s vědomím, co jste se dozvěděli v muzeu...je to smutné, hodně smutné. Musím říci, že jsem se málem rozplakala, když jsem viděla ty fotky dětí a četla si, kolik jich přežilo. I těch žen a mužů mi bylo hodně líto. Nejvíce mě dostalo, že když žena nechtěla dát dítě, tak vystřelili do vzduchu a řekl, že zabijí to dítě, pokud ho nevydá. Ženy si myslely, že se s dětmi setkají v tom koncentračním táboře, ale...ten byl jen pro ženy. Děti byly odvezeny úplně jinam. Muže tam zastřelili a oni...udělai nejdříve první řadu a zastřelili je...a ti, co šli po nich, si museli kleknout před ty zastřelené, a tak to bylo...že prostě ti, co šli poslední, viděli všechny mrtvé. To místo je hodně smutné, nic tam nezbylo...jako kdyby tam nikdy nic nebylo :(( Na člověka to zapůsobí hodně, tedy alespoň na mě ano.

Mladá Boleslav 0.3

11. dubna 2013 v 6:28 | Karamelka
Ahojky, mám tu před poslední várku těchto fotek. Na prvních třech fotkách jsou odrážedla, jsou dokonalá :D Dokonce to i troubilo a startovalo, kouzelné ;) V článku mám fotky i draků, kteří byli v obchodní centru...jestli to tak jde říct :D Moc se mi líbili, tak jsem si je vyfotila a dávám je i na blog ;)

Mladá Boleslav 0.2

9. dubna 2013 v 20:35 | Karamelka

Ahojky, je tu další várka fotek z Mladé Boleslavi. Jsou to všechno auta. Nejvíce se mi líbí to první auto. Naposlední fotce je auto, kde jsme se mohli vyfotit. Mohli jsme se do něj posadit a dělat, že řídíme :D :D Samozřejmě jsem se tam s kamarádkama vyfotila ;)

Mladá Boleslav 0.1

7. dubna 2013 v 1:30 | Karamelka

Ahojky, konečně jsou tu slíbené fotky z Mladé Boleslavy. Budu do jednoho článku dávat dvanáct fotek :)) Snažila jsem se vybírat, aby tam nebyli lidi, ale výstavní kousky :D Ale někdy to moc nejde. Snad se vám fotky budou líbit a potěší vaše oči ;)