...příroda

Botanická zahrada PřF MU

14. března 2017 v 8:22 | Karamelka
Díky tomu, že jsme musely se spolužačkou do archivu, jsem si vzala s sebou do Brna i Liama. Paní nám napsala, že si můžeme dokumenty vyfotit, a tak jsem to chtěla mít kvalitně (i když mobil fotí taky dobře).

Zůstal mi volný čas před přednáškou, a tak jsem využila Liama a zašla se podívat do Botanické zahrady Přírodovědecké fakulty Masarykovy univerzity. Po zimě, kdy tam bylo takové mrtvo, to začíná být opakem a já se kochala a fotila.

Obora Holedná

4. ledna 2016 v 11:08 | Karamelka
Prvního ledna jsm vyrazili na výlet do oboru Holedná, kde jsem byla před Vánoci s Ennie. Tentokrát jsem tam byla s rodinou... a vzali jsme i jiné suroviny na krmení divočáků.

Živá voda Modrá

30. května 2015 v 23:22 | Karamelka
Přejete si stát v tunelu a sledovat ryby, jak nad vámi plavou? Pokud ano, tak to vám rozhodně doporučuji navštívit botanickou a sladkovodní expozici Živá voda v obci Modrá.

Chlébské

10. dubna 2015 v 12:52 | Karamelka

Naší další zastávkou se stala restaurace, kam jsme si zašli na pozdní oběd. Po nadlábnutí jsme vyrazili na naši poslední zastávku nedělního výletu a tím se stala vesnice Chlébské. Tohle místo jsme objevili loni, kdy jsme byli v údolí Chlébského potoka poprvé... je to ráj bledulí.

Obec Suchý

1. března 2015 v 16:52 | Karamelka
Ahojky, po zastavení na výstavě kamélií jsme se ještě zastavili v obci Suchý, kde jsme se prošli kolem zamrzlého rybníku a zahráli si koulovanou :D Bylo to velice zajímavé, já jsem měla jen tenisky, takže jsem bzry pocítila sníh v botech :D Stačilo se zabořit a už jsem měla zmrzlé kotníky... ale stálo to za to :D Nasmáli jsme se, zahráli si zimní válku... to jsou ty chvíle, kdy je vám jedno, co máte na sobě, ale jste šťastni, protože jste spolu a smějete se :)) Jsou to ty chvíle, který dělají život krásnější než se zdá být :))

Novoroční procházka

3. ledna 2015 v 10:48 | Karamelka

Ahojky, jak nadpis napovídá a sami už víte z challenges, jsme byli 1. ledna opět na procházce, kdy jsme krmili prasata :)) Tentokrát jsme to vzali delší procházkou než minule. Možná protože nebyla taková zima jako minule, ale já byla nabalená stejně :D

Zimní procházka 0.2

2. ledna 2015 v 12:04 | Karamelka
Ahojky, mám tu druhou várku fotek, kdy můžete vidět jiná zvířatka, než prasata :)) Tihle byli z druhé strany, z lesa... nejspíše měli hlad, a tak zabloudili až sem :)) My jsme je nekrmili, neměli jsme už, co jim dát, ale jeden pán jim házel rohlíky... nejdříve se hodně báli, ale nakonec si pak vzali :)) Tak jsem to fotila :))

Zimní procházka 0.1

31. prosince 2014 v 11:15 | Karamelka
Ahojky, v pondělí jsme jeli na menší výlet... udělali jsme si takovou procházky, kdy jsme krmili prasata a obdivovali krajinu :)) Prasátkům jsme vzali řepu, a jak jim šmakovala :D Krásně křoupali, i já jsem krmila, ale jenom ty malý... tomu velkému jsem se bála dát :D Tak jsem to nechala na ostatních :D

Pochod Za posledním puchýřem, Benešov - 15 km 0.2

17. listopadu 2014 v 10:48 | Karamelka

Ahojky, po první kontrole jsme šli kolem nenapuštěného rybníka... teprve tam ten rybník dělají, pak jsme šli kolem zámku Konopiště, kde byla druhá kontrola, a pak už jen do cíle :)) V cíli jsme dostali účastnický list a absolventskou vizitku, ale to jste mohli vidět v challenges :))

Pochod Za posledním puchýřem, Benešov - 15 km 0.1

16. listopadu 2014 v 0:52 | Karamelka

Ahojky, jak jsem slíbila, tak jsou tu podepsané fotky z pochodu. Jsou do dvou článků, abyste toho neměli moc :D Šli jsme zámeckou zahradou, což bylo perfektní, pak kolem nádrží, kde byly ryby a také, pak na první kontrolu, kde jsme dostali razítko, že jsme tam byli a hurá dál :))