...zámky

Náměšť na Hané

5. června 2017 v 9:28 | Karamelka
Pokud zavítáte do Náměšti na Hané, můžete navštívit krásný zámek s parkem. Je to také místo, kde se konají svatby a stojí dva krásné kočáry. V interiéru naleznete krásný nábytek, nádherný lustr z porcelánu a spoustu jiných krásných věcí.

V zámku se fotografovat nemůže, a tak v článku můžete pouze vidět fotografie kočárů, zámku a části parku.

Zámek Raduň

18. července 2015 v 10:34 | Karamelka
Dvacet pět kilomentrů od Ostravy se nachází malebný zámek Raduň. Když zaparkujete, vydáte se kolem rybníka k němu. Celou cestu na něj krásně vidíte a vám to může připadat naprosto magické.

Lednicko-valtický areál 0.2

21. května 2015 v 20:58 | Karamelka
My osobně jsme vyrazili k minaretu, který se nachází asi tak dva kilomentry od zámku a všem bych tuto cestu doporučila. Jdete krásnou přírodou, kde vše kvete a vy opravdu nevíte, kam se dříve podívat.

Lednicko-valtický areál 0.1

20. května 2015 v 20:28 | Karamelka
Po návštěvě Valtic jsme se vydali navštívit i Lednicko-valtický areál, který se nachází nedaleko.

Rájec - Jestřebí

6. dubna 2015 v 10:20 | Karamelka
Prodloužený víkend, tak proč to neuvyužít, jak na práci, tak i na výlet? Původně bylo v plánu jet na výlet v sobotu, ale nakonec jsme to odložili na neděli, a tak jsme po snídani vyrazili na výlet.

Původní plán byl Svatý Kopeček - Olomouc, tedy zoologická zahrada, ale nakonec jsme se rozhodli jinak. Takže to byl vlastně výlet vymýšlený za pochodu.

Rájec-Jestřebí

26. února 2015 v 7:00 | Karamelka

Ahojky, kromě výstavy jsme se podívali k zámku a také trochu po zahradě :)) U zámku kvetly krásně sněženky, ale byl tam místy dokonce ještě sníh... ale počasí bylo hezké :)) To jsem ale už psala, že nám svítilo sluníčko :)) Přeji příjemnou podívanou :))

Zámek Napajedla

19. září 2014 v 17:10 | Karamelka
Ahojky, mám tu fotky z dalšího výletu, kdy jsme se stavili na zámku Napajedla a také v Zoo Zlín :)) Nejdříve tu mám tedy fotografie ze zámku :)) V zahradě byly opravdu krásné kaštany, zámek má soukromá osoba a lze tam domluvit třeba večeři, kdy muž chce požádat ženu o ruku nebo k výročí :)) Také se tam konají svatby... bylo to tam hezké :)) Počasí nám také vyšlo :))

Lednicko-valtický areál 0.2

10. září 2014 v 8:18 | Karamelka
Ahojky, také jsme si koupili okurkovou limonádu. Nebyla špatná, ale zase tak moc dobrá také ne :D Po ochutnávkách jsme se vydali projít areálem :)) Po té jsme se tam vrátili a poslechli si zpěváka Janek Ledecký :)) A po té jsme ještě vyrazili jinam, ale to fotky asi dávat nebudu, no a po té na večeři, ale to už u nás ve městě :))

Lednicko-valtický areál 0.1

9. září 2014 v 10:12 | Karamelka
Ahojky, v sobotu 30. září jsme se byli podívat v Lednicko-valtickém areálu, kde byla ochutnávka vína :)) Já to nepiji, ale ráda jsem fotila ;) Koupila jsem si langoš a trochu vína ochutnala, ale moc mi to nechutnalo... takže tak no :D Ale pak jsem ochutnala burčák a to byla jiná :D Ten mi chutnal, tak jsem měla trochu :))

Zámek Kunštát

7. září 2014 v 0:02 | Karamelka
Ahojky, včera ráno jsme vyrazili na houby (už zase :D). Letos jsme vyjeli podruhé, fotky ještě nemám podepsané. Ale pak jsme se zastavili na zámku Kunštát, pak na oběd a po té domů. No a pak jsem šla na napouštění rybníka, sice jsem to stihla tak tak... no spíš ani moc ne :D O čtvrt hodiny, ale pak jsme tam seděli na břehu a pozorovali rybník a povídali si a fotili se :D No z toho vznikli teda fotky... ale mám fotky i rybníka, takže ty sem dám potom také :))